Publisert: 09.01.2019, sist endret 09.01.2019
Kampanjer i form av korte filmsnutter og video er populært og spres nå raskt på sosiale medier. I dag trenger du ikke avanserte videokamera, eller store reklamebudsjett for å lage slike kampanjer.
NTL hadde i 2018 kampanjen #vilduvitehvorfor om lønnspolitikk i staten. Det var første gang vi i NTL brukte denne kampanjeformen på et lønnspolitisk område. Kampanjen besto av filmer til spredning på sosiale medier med tilhørende kampanjenettside. De gode tilbakemeldingene fra denne kampanjen gir oss grunnlag for å fortsette med mer kampanjerettet informasjon i NTL.
Men hva gjør en kampanje vellykket? Vi har fått med oss Torgeir Micaelsen fra TRY Råd som forteller om sin erfaring fra små og store kampanjer. Her håper vi å få superoppskriftene til gode kampanjer i og utenfor NTL regi. Dere vil utfordres til en sekvens med gruppearbeid under Micaelsens bolk.
Hallvard Berge, informasjonsrådgiver i NTL vil før og etter Micaelsen orientere om arbeidet med digitale selvbetjeningsløsninger & personvern i NTL
Møtested: Møllergata 10, NTLs nye møterom 5. etg.
NTLs infomedarbeidernettverk 22. januar 2019 11.00 – 15.00:
- Kampanjearbeid v/ Torgeir Micaelsen, Try Råd
- NTLs digitale selvbetjeningsløsninger & personvern v/Hallvard Berge
Program:
11.00 – 11.30 Arbeid med personvern i NTL v/Hallvard Berge
11.30 – 12.00 Lunsj
12.00 – 14.00 Kampanjer – hva virker v/Torgeir Micaelsen
14.00 - 14.15 Pause
14.15 – 15.00 Presentasjon av NTLs selvbetjeningsløsninger v/Hallvard Berge
Meld deg på ved å sende en e-post til: post@ntl, med «Påmelding infonettverk» i emnefeltet
Vi gjør oppmerksom på at det er begrenset med plass, og hvis det er mange påmeldte må vi prioritere. Informasjonsmedarbeidernettverket er et faglig nettverk, og ikke et representativt organ i NTL.
Påmeldingsfrist: fredag 11. januar 2019
Reise: Ikke bestill reise før du har fått bekreftet deltakelse.
NTL dekker reise til seminaret, men ikke overnatting siden vi forutsetter at alle kan reise fram og tilbake på dagen.